Ugrás a tartalomra
Akadálymentesített változat főoldal
Museum of Applied Arts Hangostérkép

A két világháború közötti időszak modern törekvéseinek egyik legmeghatározóbb területe a belsőépítészet, ezen belül is a bútortervezés. Milyen volt az 1920-as, 30-as évek modern otthona? Kik, avagy milyen tervezők és művészek határozták meg annak képét, és mely társadalmi rétegek számára tették elérhetővé azt? Utópia vagy megteremtett valóság a kiállítás plakátjain megjelenített „modern otthon kényelme”? Mik voltak a modern környezeti kultúra reklámozásának főbb formái?

 

Reichart Dóra művészettörténész a kiállításon látható tárgyak iparművészeti jelentőségéről, a tervezők munkáinak megjelenítéséről, a reklám és a tárgyak kapcsolatáról tart előadást 2014. június 5-én 16:30 órától.

Oldal megosztása

Az oldal címe nyomtatáskor:
https://www.imm.hu/hu/programs/view/310,A+tervez%C5%91+%C3%A9s+a+rekl%C3%A1m?type=archive